2007-10-30

KAIXO 2.MAILAKO GURASOAK



Kaixo! hemen gaude, esan bezala, gure bloga martxan jartzen. Espero dugu erabilera lagungarria izatea, horretarako informazio interegarriak jarriko ditugu gure blogean kurtso honi dagozkion ekintzen inguruan. Argazkiak ikusteko eta inprimatzeko aukera ere izango duzue.
Post edo testu bakoitzearen azpian iruzkinak egiteko aukera izango duzue eta benetan eskertuko dizkizuegu.

Denon gustukoa izan dadila!


Aupa!
Tal y como comentamos ya hemos empezado a poner en marcha nuestro blog. Esperamos que a lo largo de este curso os sea de ayuda para conocer las diferentes actividades que realizaremos con vuestros hijos/as. Así mismo, introduciremos información interesante (diccionarios, buscadores, descargar fotos...)

Al final de cada post o artículo tendréis oportunidad de hacer algún comentario sobre el mismo, lo cual agradeceremos.
Esperamos que sea de vuestro agrado.

Karmen eta Esther.

12 comentarios:

Arantzabelako 3.zikloa dijo...

Iepa! Ongi etorri Blogosferara! Seguru hasieran zalantzati ibiliko zaretela, gu bezala, baina ikasturtearen erdi aldera sekulako Blogariak izango zarete, ez dudarik izan. Eutsi goiari!
Joxe Amenabar

Anónimo dijo...

Aupa! 6.mailako ikasle bat naiz, eta zuek blog bat egitea oso ondo deritzot.Eta, Joxek dioen bezala,
eutsi goiari!

Irati Elosegi

Anónimo dijo...

Kaixo: Oso polita geratu zaizue blog-a. Ez bakarrik 2. mailakoena beste guztia ere, primerako ideia!!
Gauzatxo bat, 2.B gelako argazkia ezin izan dut handitu...bestea bai.
Animo eta aurrera!

Joxan Arregi

Anónimo dijo...

Kaixo!Ni ere, Irati bezala, 6.mailako ikasle bat naiz.
Eta oso ondo iruditzen zait blogaren kontu hau.

Naroa Amenabar

Anónimo dijo...

kaixo: asko gustatu zaigu zuen blog-a espero dugu horrela jarraitzea.


IKER ALBA MTZ DE ANTOÑANA

Anónimo dijo...

Aupa lagunak:
Iluzio handiz irakurri dut zuen bloga.
Zenbat gauza ikasi duzuen azken urte hauetan!
Musu bana

Olga

Anónimo dijo...

Aupa lagunok:

Ilusio handiz irakurri dut zuen bloga.
Zenbat ikasi duzuen azken ikasturte hauetan!

Musu bana

Olga

Anónimo dijo...

Epa ni 5.B mailako Andere naiz eta zuen blog-a oso polita eta interesgarria iruditu zait orrela segi!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

NIK RAUL NAIZ ETA ASKO GUSTATU EGIN ZAIT BLOGA

Anónimo dijo...

Kaixo 5. mailako ikasle bat naiz, segi orrela eta joxe ezan dioen bezala,segi orrela .

Itziar

Anónimo dijo...

Kaixo ni Miriam naiz eta gustatu zait bloga. ¡AGUR¡

Anónimo dijo...

Kaixo ni nereida naiz eta asko gustatu zait bloga. ¡AGUR¡